2009年11月9日月曜日

I'M SO MUCH PRETTIER INSIDE



Gnarls Barkley_Blind Mary

I love Mary!
Blind Mary, marry me
I love Mary!

She has never seen the sunshine
Yet she's getting along just fine
She's not staying, she's just passing through
Hey, do you mind if I follow you?

[Chorus]
I love, Mary!
Blind Mary, marry me
I love, Mary!
Yeaaaahhhhhhhhhh

I heard a voice say catch me if you can
Before you know it I was holding her hand
It's harder to imagine than understand
How she knows exactly who I am
Yeaaaahhhhhhhhhh

[Chorus]

She's my friend, she doesn't judge me
She has no idea I'm ugly
So I've absolutely nothing to hide
Because I'm so much prettier inside
Yeaaaahhhhhhhhhh

[Chorus]

3 件のコメント:

  1. Your blind...
    ラストエンペラーで、
    溥儀の正室(福島地方調だと本家ってやつ??)婉容が
    溥儀に対して放った台詞…ははは
    そのネタかよってか??

    あたし、
    彼のCrazyって曲が好きだわ★

    返信削除
  2. 匿名さん

    私もCrazy好き。でも、福島の本家と正室はちょっと意味が違うんでないの?

    昨日はちゃんと話せないうちに、私も知らない噂とかまだ決断していない話が出回っていてなんだかすごく困ったけど。
    なにかを決めたりしたら、ちゃんと直接言うから。

    返信削除
  3. おつかれちゃぁん★
    本家の意味…実は、正室と全く関係のないよねぇ…笑

    正直、びっくりしたのよね。
    キャシーが辞めるって聞いたときは…
    だって、本人から聞いてないのにと思いますた…
    必ず、言ってくれるものね★
    まぁどっちにせよ、
    応援してるっちゃよぉぉ★

    返信削除